Beynəlxalq Yeniyetmələrin Riyaziyyat Olimpiadası (IJMO) Asiyanın müxtəlif ölkələrində hər il keçirilən beynəlxalq riyaziyyat müsabiqəsidir. IJMO, SIMCC-nin hər bir iştirakçısı olan ölkədə potensial gənc riyaziyyat istedadlarını müəyyən etmək və təşviq etmək üçün Asiya ölkələrindəki Milli Riyaziyyat Cəmiyyətləri ilə əməkdaşlıqda SIMCC tərəfindən təşkil edilir.
IJMO tələbələrin qarşılıqlı əlaqədə olması və layiqli rəqibləri ilə rəqabət aparmaları üçün qlobal platforma təmin etməyi hədəfləyir. IJMO beynəlxalq riyaziyyat yarışları arenasında hər bir tələbənin riyazi potensialını və istedadını nümayiş etdirmək üçün ideal platformadır! IJMO tələbələrə Sinif səviyyəsindən kənarda dərin konseptual anlayış və məntiqi düşünmə bacarıqları verir. Bu, hər bir şagirdin potensialını Sinif səviyyəsindən kənara çıxararaq onlara çətin Riyaziyyat Olimpiadası məsələlərini həll etmək üçün daha yüksək səviyyələrdə məntiqi və analitik bacarıqları daha yaxşı tətbiq etməyə imkan verir. IJMO-da suallar hər bir tələbənin daha yüksək səviyyəli konseptual anlayışını və məntiqi düşünmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün diqqətlə hazırlanmışdır.
Format
Müddət: 90 dəqiqə
İştirakçı müsabiqəyə 20 bonus xalla başlayır. Hər səviyyə üçün müsabiqə kağızları 30 sualdan ibarətdir.
Tədris proqramı
GRADE 1-4 (İbtidai 1-4)
- Arifmetika və Statistika
- Həndəsə və Mensurasiya
- Model metodundan (və ya hər hansı digər qeyri-cəbri üsullardan) istifadə edərək söz məsələlərinin həlli
- Qeyri-müntəzəm problemlərin həlli (ədəd nümunələri, bölünmə testləri, məkan vizuallaşdırması, məntiq problemləri və sadə kriptorifmlər daxil olmaqla)
GRADE 5-6 (İbtidai 5-6)
- Arifmetika və Statistika
- Həndəsə və Mensurasiya
- Model metodundan (və ya hər hansı digər qeyri-cəbri üsullardan) istifadə edərək söz məsələlərinin həlli
- Qeyri-müntəzəm problemlərin həlli (ədəd nümunələri, bölünmə testləri, məkan vizuallaşdırması, məntiq problemləri və sadə kriptorifmlər daxil olmaqla)
GRADE 7 (Orta 1)
- Arifmetika və Cəbr
- Həndəsə, Qrafiklər və Mensurasiya
- Statistika
- Qeyri-müntəzəm problemlərin həlli (ədəd nümunələri, bölünmə testləri, məkan vizuallaşdırması, məntiq problemləri və kriptorifmlər daxil olmaqla)
GRADE 8 (Orta 2)
- Arifmetika və Cəbr
- Həndəsə, Qrafiklər və Mensurasiya
- Pifaqor teoremi
- Statistika
- Qeyri-müntəzəm problemlərin həlli (ədəd nümunələri, bölünmə testləri, məkan vizuallaşdırması, məntiq problemləri və kriptorifmlər daxil olmaqla)
GRADE 9-12 (Orta 3-4)
- Arifmetika və Cəbr
- Həndəsə, Qrafiklər və Mensurasiya
- Pifaqor teoremi və Triqonometriya
- Statistika və Ehtimal
- Qeyri-müntəzəm problemlərin həlli (ədəd nümunələri, bölünmə testləri, məkan vizuallaşdırması, məntiq problemləri və kriptorifmlər daxil olmaqla)
VANDA
Vanda hər il dünyada keçirilən Beynəlxalq Elm Yarışmasıdır. Bu, sualı həll etməyə kömək edəcək gizli məlumatları aşkar etmək üçün tələbənin tənqidi və yaradıcı düşünmə qabiliyyətinə diqqət yetirir. Vanda ibtidai 3-dən orta 4-ə qədər (3-cü sinifdən 11-ci sinifə qədər) şagirdlər üçündür. Sinqapur Məktəbi Elm Kurikulumunu yaxından izləyir və tələbələri öyrəndikləri məzmun səviyyəsinə görə sınaqdan keçirir. Bu, iştirakçılara bəzi suallarla tanış olduqları üçün təmiz Olimpiya sənədləri ilə müqayisədə daha yaxşı işləməyə imkan verir. Vanda müsabiqədə çox güclü komanda işi komponentinə malikdir və Qızıl qazanan qrup yüksək səviyyədə əməkdaşlıq və qarşılıqlı dəstək nümayiş etdirəcək. Bu bacarıqlar əvəzolunmazdır və bizim bəzi qaliblərimiz qəbul müsahibələri zamanı VANDA Elm Qlobal Finalları vasitəsilə əldə etdikləri təcrübələrini bölüşərək ən yaxşı məktəblərə qəbul olunmaq hüququ qazandılar.
Həvəsinizi ALOVLANDIRIN
Vanda tələbələrin elmə olan gizli həvəsini alovlandırır! Vanda onların maraqlarını oyatmaq üçün suallarda bir sıra maraqlı kontekst təqdim edir və onları elmi dünyanı daha dərindən öyrənməyə təşviq edir.
HƏR KƏS ÜÇÜN FÜRSƏT
Vanda tələbələri onların kurrikuluma və öyrənilən məzmun səviyyəsinə yaxından nəzarət edən Elm Olimpiadası Müsabiqəsinə təqdim edir. Bu, onlara daha sərt elm yarışmalarında iştirak etmək və Elmdə A* xalları almağa başlamaq üçün inam verir.
DAHA BÖYÜK HƏDƏFLƏRƏ ÇATMAQ
Vanda müxtəlif elmi olimpiada sənədləri ilə tələbələrə düzgün mühitdə rahat olmağa kömək edir. Vanda tələbələrin gələcəkdə daha çətin Elm Olimpiadası Yarışlarında iştirak etmək üçün bu təcrübədən istifadə etmələrini istəyir.
Format
1-ci tur – Yazılı Kağız (Fərdi)
Müddət: 90 dəqiqə
Qiymətləndirmə:
Başlanğıc bonusu = 5 xal
Bölmə A = 10 xal
B bölməsi = 30 xal
Bölmə C = 40 xal
Ümumi xal = 85 xal
Hər məqalə üçün sualların ümumi sayı 25-dir.
Sualların 80%-i kurikulumdandır və yüksək səviyyəli düşünmə bacarıqlarının inkişafına, əsaslandırma və analitik bacarıqların inkişafına, qərar qəbul etmə və problem həll etmə bacarıqlarına yönəldilmişdir.
Qalan 20% suallar dərsdənkənar suallardır.
2-ci tur- Komanda Yarışması
Müddət: 3 saat
Suallar
- Problemin həlli ilə bağlı suallar (30%)
- Modifikasiya sualları (50%)
- Dizayn və izahat (20%)
Hissə A – Problemin həlli ilə bağlı suallar
Komanda onlara təqdim olunan eksperiment əsasında açıq tipli suallara cavab verəcək.
B Hissəsi – Modifikasiya sualları
Komanda verilmiş ssenari(lər) əsasında eksperimentdə hansı dəyişikliklər edəcəkləri ilə bağlı suallara cavab verəcək.
Hissə C – Dizayn və təsvir
Komanda B Hissəsinə uyğun olaraq dəyişdirilmiş təcrübələrini tərtib edəcək və dəyişiklikləri izah edəcək.
- Müxtəlif ölkələrdən olan iştirakçılar 4-5 nəfərdən ibarət komanda şəklində qruplaşdırılacaq.
- Hər bir komandaya müsabiqə üçün təlimatlar, suallar, test dəstləri və digər materiallar veriləcəkdir.
- Komandanın onlara tapşırılan təcrübələri müzakirə etmək üçün 30 dəqiqə vaxtı var.
- Komanda bu komanda fəaliyyətində yaradıcılıq və problem həll etmə bacarıqlarından istifadə etməlidir.
Şagirdlər qiymətlərinə görə komandalara bölünəcəklər. Komanda bölgüləri aşağıdakı kimi olacaq:
Tədris proqramı
GRADES 3-4 (İbtidai 3-4)
Temalar | Mövzular |
---|---|
Müxtəliflik | 1. Canlı və cansız varlıqların müxtəlifliyi (ümumi xüsusiyyətləri və təsnifatı) 2. Materialların müxtəlifliyi |
Dövrlər | 3. Bitki və heyvanlarda dövrlər (Həyat dövrləri) 4. Maddə və suda dövrlər (Materiya) |
Sistemlər | 5. Bitki sistemi (Bitki hissələri və funksiyaları) 6. İnsan sistemi |
Qarşılıqlı əlaqələr | 7. Qüvvələrin qarşılıqlı təsiri (maqnitlər) |
Enerji | 8. Enerji formaları və istifadəsi (İşıq və istilik) |
GRADES 5-6 (İbtidai 5-6)
Temalar | Mövzular |
---|---|
Dövrlər | 1. Bitki və heyvanlarda dövrlər (çoxalma) 2. Maddə və suda dövrlər (maddə və su) |
Sistemlər | 3. Bitki sistemi 4. İnsan sistemi 5. Hüceyrə sistemi 6. Elektrik sistemi |
Qarşılıqlı əlaqələr | 7. Qüvvələrin qarşılıqlı təsiri (sürtünmə qüvvəsi, cazibə qüvvəsi, yaylarda qüvvə) 8. Ətraf mühit daxilində qarşılıqlı əlaqə |
Enerji | 9. Enerji formaları və istifadəsi (Fotosintez) 10. Enerji çevrilməsi |
GRADES 7-8 (Orta 1-2)
Temalar | Mövzular |
---|---|
Elmi səylər | 1. Elmi səylər |
Müxtəliflik | 2. Fiziki xüsusiyyətlərinə görə maddənin müxtəlifliyinin tədqiqi 3. Kimyəvi tərkibinə görə maddənin müxtəlifliyinin tədqiqi 4. Ayırma üsullarından istifadə edərək maddənin müxtəlifliyinin tədqiqi |
Modellər | 5. İşığın Şüa Modeli 6. Hüceyrələrin Modeli - Həyatın Əsas Vahidi 7. Materiyanın Modeli - Maddənin Hissəcik Təbiəti 8. Maddənin Modeli - Atomlar və Molekullar |
Qarşılıqlı əlaqələr | 9. Gücün tətbiqi və enerjinin ötürülməsi 10. İstilik enerjisinin ötürülməsi və onun təsirləri 11. Kimyəvi Dəyişikliklər 12. Ekosistemlər daxilində qarşılıqlı əlaqələr |
Sistemlər | 13. Elektrik sistemləri 14. İnsanın həzm sistemi 15. Canlılarda nəqliyyat sistemləri 16. İnsanın Cinsi Reproduktiv Sistemi |
GRADES 9 (Orta 3)
Temalar | Mövzular |
---|---|
Fizika | I. ÖLÇÜM 1. Fiziki kəmiyyətlər, vahidlər və ölçü II. Nyuton Mexanikası 2. Kinematika 3. Dinamikalar 4. Kütlə, Çəki və Sıxlıq 5. Qüvvələrin dönmə effekti 6. Təzyiq 7. Enerji, İş və Güc III. TERMAL FİZİKA 8. Maddənin Kinetik Modeli 9. İstilik enerjisinin ötürülməsi 10. Maddənin istilik xassələri |
Kimya | I. Eksperimental Kimya 1. Eksperimental Kimya II.ATOM QURULUŞU VƏ STOKİOMETRİYA 2. Maddənin hissəcik təbiəti 3. Düsturlar, Stokiometriya və Mole Konsepsiyası III.REAKSİYALARIN KİMYASI 4. Enerji Dəyişiklikləri 5. Elektroliz 6. Kimyəvi reaksiyalar |
Biologiya | I. BİOLOGİYANIN PRİNSİPLERİ 1. Hüceyrə quruluşu və təşkili 2. Maddələrin hərəkəti 3. Bioloji Molekullar II. HƏYAT PROSESLƏRİNİN SAXLANILMASI VƏ TANIMLANMASI 4. İnsanlarda Qidalanma 5. Bitkilərdə qidalanma 6. Çiçəkli Bitkilərdə nəqletmə 7. İnsanlarda nəqliyyat 8. İnsanlarda tənəffüs |
GRADES 10-11 (Orta 4)
Temalar | Mövzular |
---|---|
Fizika | I. DALĞALAR 1. Ümumi Dalğa Xüsusiyyətləri 2. İşıq 3. Elektromaqnit spektri 4. Səs II. ELEKTRİK VƏ MAQNETİZM 5. Statik Elektrik 6. Elektrik cərəyanı 7. DC dövrələri 8. Praktiki Elektrik 9. Maqnetizm və elektromaqnetizm |
Kimya | I.REAKSİYALARIN KİMYASI 1. Turşular, əsaslar və duzlar II.DÖVRÜ 2. Dövri Cədvəl 3. Metallar III.ATMOSFER 4. Hava IV.ÜZVİ KİMYA 5. Üzvi kimya |
Biologiya | I. HƏYAT PROSESLƏRİNİN SAXLANILMASI VƏ TANIMLANMASI 1. İnsanlarda ifrazat 2. Homeostaz 3. İnsanlarda Koordinasiya və Cavab II. HƏYATIN DAVAMLILIĞI 4. Çoxalma 5. Molekulyar Genetika 6. Vərəsəlik III. İNSAN VƏ ONUN MÜHİTİ 7. Orqanizmlər və onların ətraf mühiti |
Sinqapur Beynəlxalq İncəsənət Turniri (SIAT)
Tədbir Sinqapur Beynəlxalq Uşaq Mediası (SICM), Beynəlxalq Gənclər Liderliyi Nazirliyinin (SİNQAPUR) himayəsi altında, Sinqapur İncəsənət Cəmiyyəti Federasiyası (FASS) və Gənclik Əsri Beynəlxalq İncəsənət Təhsili Mərkəzinin (YCAC) birgə təşkilatçılığı ilə keçirilir. Bu, 100-dən çox beynəlxalq qurumu və dünyanın 40-dan çox ölkəsindən 200 aparıcı rəssamı birləşdirən beynəlxalq gənclərin incəsənət müsabiqəsidir. SIMCC və Scholastic Sinqapurun həmtəşkilatçılarıdır və buna görə də SIAT STEAM AHEAD Qlobal Final Akademik Yarışmalarına daxildir. Elm, Texnologiya, Mühəndislik, İncəsənət və Riyaziyyat (STEAM) təhsili son on ildə sürətlə inkişaf edir. Yəqin ki, siz STEM abbreviaturasını eşitmisiniz. STEM 2001-ci ildə qlobal iqtisadiyyatda ən sürətlə inkişaf edən sənayelər olan Elm, Texnologiya, Mühəndislik və Riyaziyyata (STEM) əsaslanan karyera və/və ya kurrikuluma istinad etmək üçün bir üsul kimi təqdim edilmişdir. Daha sonra, bir çox şirkətlər bütün dünyada rəqabətədavamlı qalmaq üçün texnoloji innovasiyaları sürətləndirməyə davam etdikcə, STEM-i təhsil çərçivələrinə inteqrasiya etmək hərəkatı böyük diqqət qazanmağa başladı.
Format
Bütün STEAM AHEAD 2022 iştirakçıları SIAT Qlobal Finallarında pulsuz iştirak etmək hüququna malikdirlər. STEAM AHEAD 2022-də iştirak edən tələbələr həm ümummilli, həm də qlobal finallarda nəzərdən keçirilmək üçün sənət əsərləri təqdim edəcəklər. Nəticələr STEAM AHEAD Qlobal Final Mükafatları Mərasimində elan ediləcək.
Müsabiqə Kateqoriyaları:
Tələbənin müstəqil şəkildə yaratdığı sənət əsərlərinin təqdimatı.
- Erkən Uşaqlar kateqoriyası (1-4-cü siniflər)
- Uşaq kateqoriyası (5-ci sinifdən 10-cu sinifə qədər)
- Dünya Gənclər Kateqoriyası (11-12-ci siniflər)
İncəsənət Kateqoriyaları:
- Çin mürəkkəbi ilə rəsm kateqoriyası
- Xəttatlıq kateqoriyası
- Qərb rəsm kateqoriyası
- Yaradıcı dizayn kateqoriyası
- 3D Yaradılması (keramika/heykəltəraşlıq) kateqoriyası